Şagirdin adı və soyadı: ____________________________________ Tarix. ____
________
Riyaziyyat: V sinif. Kiçik
summativ qiymətləndirmə. K.S.Q. № 1. I variant.
1) İyirmi
üç milyon altı
yüz otuz iki
min yüz otuz
dörd ədədindən bir
vahid böyük olan ədəd
hansıdır?
a) 23632134 b) 23632133 c)
23632135
2) Ən böyük üçrəqəmli
ədədlə ən böyük
dördrəqəmli ədədin cəmi
neçədir?
a) 10998 b)
9999 c)
999
3)
190-dan yüzlükdən 19 təklik çıxsanız,
fərq neçə olar?
a) 1881 b)
18981 c) 189981
4) Pərinin və İsmayılın
birlikdə 36 manat
pulu var. Pərinin pulu
İsmayılın pulundan 8 manat
çox idi. Atası
İsmayıla daha 7 manat
pul versə, onun nə qədər pulu
olar?
a) 14 manat b)
21 manat c) 32
manat
5) a+245 5000 şərtinin doğru
olması üçün a-nın yerindəki
ən böyük ədəd
neçə ola bilər? a)
4756 b)
4755 c)
4754
6)
48∙12+14∙48+3∙48+48 ifadəsini hansı
hasillə əvəz etmək
olar?
a) 48∙48 b)
17∙48 c)
30∙48
7) 17433:9
qismətini tapın.
a) 1937 b) 2043 c) 193814
8) 121121007:11 bölmə əməlində qalıq
neçədir?
a) 6 b) 7 c) 8
9) 444, 356,
329, 2456, 8040
ədədlərindən neçəsi 6-ya
qalıqsız bölünür?
a)
2
b) 3 c) 4
10) a>3000∙320 şərtinə
görə a-nın yerindəki ən
kiçik ədəd neçədir?
a)
96000 b) 960000 c) 960001
11) 512 : 16= * ∙ 16 ötürülmüş
həddin yerində hansı ədəd
yazıla bilər?
a)
2 b)
4 c) 6
12)
Hansı bənd 24:x=8
tənliyinin həllini düzgün
göstərir?
a) x =
24∙8 b) x = 24:8 c) x
=24 - 8
13) ( a∙b
)+40 = 80 olduğuna görə
a və b dəyişənlərinin qiyməti
hansı ədədlər ola
bilər?
a) a = 8,
b = 10 b) a = 5,
b =8 c) a = 6,
b = 7
14) Üç müxtəlif
ikirəqəmli ədədin cəmi
100-dür. Bu ədədlərdən
böyüyü ən çoxu
neçə ola bilər? a)
10 b)
99
c) 79
15) Ən
böyük üçrəqəmli ədədlə
ən kiçik ikirəqəmli
ədədin fərqi neçədir?
a) 199 b) 210 c) 989
Doğru cavabların
sayı: _______ Qiymət. _____________________
Yoxladı: M.Dadaşov
Şagirdin adı və soyadı:
____________________________________
Tarix. ______________
Riyaziyyat: V sinif. Kiçik
summativ qiymətləndirmə. K.S.Q. № 1. II variant.
1) İyirmi üç milyon
altı yüz otuz
üç min yüz
otuz beş ədədindən
iki vahid böyük olan ədəd hansıdır?
a) 23633134 b) 23633137 c) 23632137
2) Ən böyük
üçrəqəmli ədədlə ən
böyük ikirəqəmli ədədin
cəmi neçədir?
a) 1099 b) 999 c) 1098
3) 180-dan yüzlükdən
18 təklik çıxsanız,
fərq neçə olar?
a) 17982 b)
17892 c) 18981
4) Gülnarın və Tahirin
birlikdə 36 manat
pulu var. Gülnarın pulu
Tahirin pulundan 8 manat
çox idi. Atası
Tahirə daha 7 manat
pul versə, onun nə qədər pulu
olar?
a) 23 manat b)
21 manat c) 24
manat
5) a+145 4000 şərtinin doğru
olması üçün a-nın yerindəki
ən böyük ədəd
neçə ola bilər? a)
3854 b)
4855 c) 3755
6)
38∙11+14∙38+6∙38+38 ifadəsini hansı
hasillə əvəz etmək
olar?
a) 35∙38 b) 32∙38 c)
30∙38
7) 8992:8
qismətini tapın.
a) 1137 b) 1043
c) 1124
8) 112127:11
bölmə əməlində qalıq
neçədir?
a) 5 b) 8
c) 4
9) 444, 355,
329, 2456, 8040
ədədlərindən neçəsi 5-ya
qalıqsız bölünür?
a) 3 b) 2
c) 4
10) a>2000∙420 şərtinə
görə a-nın yerindəki ən
kiçik ədəd neçədir?
a) 840001 b) 84000 c) 840000
11) 728 : 14= * ∙ 26 ötürülmüş həddin
yerində hansı ədəd yazıla
bilər?
a) 4 b) 2
c) 3
12)
Hansı bənd 32:x=8
tənliyinin həllini düzgün
göstərir?
a) x = 32:8 b) x = 32∙8 c) x = 32 - 8
13) ( a∙b
)+30 = 60 olduğuna görə
a və b dəyişənlərinin qiyməti
hansı ədədlər ola
bilər?
a) a = 6,
b = 8 b) a = 5,
b =4 c) a
= 6, b = 5
14) Üç müxtəlif
ikirəqəmli ədədin cəmi
80-dır. Bu ədədlərdən böyüyü
ən çoxu neçə ola
bilər?
a) 59 b) 69 c) 49
15)
Ən kiçik üçrəqəmli
ədədlə ən böyük
ikirəqəmli ədədin fərqi
neçədir?
a) 1 b) 199 c) 189
Doğru
cavabların sayı: _______ Qiymət. _____________________
Yoxladı: M.Dadaşov.
V
sinif. Riyaziyyat.
Fəsil üzrə
summativ qiymətləndirmə meyarları
cədvəli. K.S.Q.
№
1.
№
|
M e
y a r
l a r.
|
Qeyd.
|
1.
|
Mövqeysiz
və mövqeli say
sistemləri haqqında anlayışları
rum rəqəmləri və 10-luq say sistemi üzərində nümunələrlə
nümayiş etdirir.
|
|
2.
|
Ədədlərin
tərkibindəki rəqəmlərin mərtəbəyə görə qiymətinin dəyişməsini
nümunələr üzərində təqdim
edir.
|
|
3.
|
Eyni ədədi müxtəlif
ekvivalent formalarda ifadə
edir.
|
|
4.
|
Çoxrəqəmli
natural ədədləri müqayisə
edir.
|
|
5.
|
Müəyyən
miqyas seçməklə ədəd
oxu çəkir və natural ədədləri
üzərində yerləşdirir.
|
|
6.
|
Natural ədədləri tələb olunan mərtəbələrə qədər
yuvarlaqlaşdırın.
|
|
7.
|
İki
çoxluğun kəsişməsini və
birləşməsini müəyyən edir.
|
|
8.
|
Hesablamalar zamanı toplama əməlinin xassələrini tətbiq
edir.
|
|
9.
|
Cəmi və fərqi təxmini tapır.
|
|
10.
|
Söylənilən fikrə uyğun dəyişənli ifadə yazır.
|
|
11.
|
Dəyişənin
qiymətinə uyğun ifadələrin
qiymətini tapır.
|
|
12.
|
Sadə tənlikləri həll edir.
|
|
13.
|
Məsələnin
həllinə uyğun tam-hissə
modeli qurur.
|
|
14.
|
Ədədləri ən böyük
mərtəbəyə qədər yuvarlaqlaşdırmaqla hasili
təxmin edir.
|
|
15.
|
Hesablamalar
zamanı vurma əməlinin xassələrindən istifadə
edir.
|
|
16.
|
Çoxrəqəmli
ədədlər üzərində vurma
əməllərini yerinə yetirir.
|
|
17.
|
Yuvarlaq ədədlər üzərində
vurma və bölmə
əməllərini yerinə yetirir.
|
|
18.
|
Çoxrəqəmli
ədədləri ikirəqəmli, üçrəqəəmli ədədə bölmə
əməllərini yerinə yetirir.
|
|
19.
|
Hesablamalar
zamanı vurma və
bölmənin qarşılıqlı əlaqəsindən
istifadə edir.
|
|
20.
|
Mötərizəsiz
və mötərizəli ifadələrdə
əməllər sırasını düzgün
müəyyən etməklə ifadənin
qiymətini tapır.
|
|
Yoxladı: M.Dadaşov
V.
s. Riyaziyyat.
K.S.Q. № 1.
I
variant.
1. c
2. a
3. b
4. b
5. c
6. c
7. a
8. b
9. a
10. c
11. a
12. b
13. b
14. c
15. c
V.
s. Riyaziyyat.
K.S.Q. № 1.
II variant.
1. c
2. c
3. a
4. b
5. a
6. b
7. c
8. c
9. b
10. a
11. b
12. a
13. c
14. a
15. a
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder